• Κάντε τις παραγγελίες των καλλυντικών σας τηλεφωνικά στο 2106026108 ή μέσω email στο info@efikiriakou.gr, επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που σας εξυπηρετεί (μεταφορά σε τράπεζα ή αντικαταβολή) και παραλάβετε με ασφάλεια τα προϊόντα στο σπίτι σας.

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ 24/04/2021

Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις της Κυβέρνησης, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι το κέντρο αισθητικής μας θα επαναλειτουργήσει πλήρως, από το Σάββατο 24/04/2021.

Η λειτουργία μας αφορά όλες τις παροχές αισθητικής, αποκλειστικά και μόνο με ραντεβού καθώς και την αγορά καλλυντικών προϊόντων.

Όπως σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας, έτσι και τώρα ακολουθούμε όλους τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας και όλες τις οδηγίες για την προστασία όλων μας.

Συγκεκριμένα, όσοι εισέρχονται στο χώρο θα πρέπει να ακολουθούν τους εξής κανόνες:

  • Είναι υποχρεωτική η χρήση προστατευτικής μάσκας σε όλους όσους εισέρχονται στο χώρο του κέντρου αισθητικής μας.
  • Είναι υποχρεωτικό το πλύσιμο των χεριών ή η χρήση αντισηπτικού που θα υπάρχει στο χώρο της υποδοχής.
  • Στο χώρο θα εισέρχονται μόνο οι πελάτες για τους οποίους έχει προηγηθεί κράτηση ραντεβού τηλεφωνικά ή online. Παρακαλούμε να είσαστε συνεπείς στις ώρες των ραντεβού.
  • Οι συνοδοί δεν επιτρέπεται να περιμένουν στο χώρο αναμονής, εκτός από τις περιπτώσεις των ραντεβού που αφορούν παιδιά κάτω των 16 ετών. Σε περίπτωση υπέρβασης του συνολικού επιτρεπόμενου αριθμού πελατών στο χώρο (ως 5 πελάτες), η αναμονή σε αυτή την περίπτωση θα γίνεται σε εξωτερικό χώρο.
  • Στις περιπτώσεις που το ραντεβού θα αφορά παροχές προσώπου οι οποίες είναι αδύνατο να πραγματοποιηθούν με μάσκα, τότε η μάσκα θα αφαιρείται από τον πελάτη μόνο αφού έχει εισέλθει στην καμπίνα της θεραπείας και θα τοποθετείται σε ειδικό σημείο του χώρου που έχει προηγουμένως απολυμανθεί.
  • Επιδεικνύοντας έμπρακτα την ατομική του ευθύνη, όποιος έχει οποιοδήποτε σύμπτωμα, ακόμα και το πιο ήπιο, ΔΕΝ θα πρέπει να εισέρχεται στο χώρο.

Σας ενημερώνουμε επιπλέον ότι από τη μερία μας:

  • Όλο το προσωπικό μας διενεργεί υποχρεωτικά δύο self test την εβδομάδα.
  • Τηρούμε, όπως πάντα, όλους του κανόνες υγιεινής και ασφάλειας.
  • Το προσωπικό μας υποχρεωτικά φοράει μάσκα σε όλη τη διάρκεια της εργασίας του.
  • Χρησιμοποιούμε υποχρεωτικά γάντια μιας χρήσης που αλλάζονται ανά πελάτη και θεραπεία.
  • Οι καμπίνες (τα δωμάτια) που γίνονται οι θεραπείες είναι ατομικές και μέσα θα βρίσκονται μόνο ο πελάτης και η αισθητικός. Συνεπώς οι θέσεις εργασίας είναι απομονωμένες και σε διαφορετικά δωμάτια.
  • Τα μηχανήματα, οι κεφαλές τους και όλες οι επιφάνειες απολυμαίνονται πριν και μετά τη θεραπεία.
  • Χρησιμοποιούνται υλικά μιας χρήσης, όπου αυτό είναι δυνατόν.
  • Όλα τα εργαλεία αποστειρώνονται πριν και μετά τη θεραπεία, είτε με θερμότητα, είτε με UV ακτινοβολία.
  • Οι πετσέτες χρησιμοποιούνται μια φορά και στη συνέχεια πλένονται στους 90°C.
  • Τα χαρτοσέντονα στα κρεβάτια είναι μιας χρήσης και αλλάζονται ανά πελάτη.
  • Οι χώροι αερίζονται επαρκώς και σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, ενώ οι επιφάνειες απολυμαίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.
  • Φροντίζουμε ώστε να τηρούνται οι αποστάσεις ασφαλείας (2m) μεταξύ των πελατών και να μην υπάρχει υπέρβαση του ανώτερου επιτρεπτού αριθμού πελατών στους κοινόχρηστους χώρους (ως 5 άτομα).
  • Υπάρχει πάντα η δυνατότητα πληρωμής ανέπαφα με τη χρήση ανέπαφης χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας ή κινητού τηλεφώνου.
  • Απαγορεύεται η δοκιμή καλλυντικών και για το λόγο αυτό έχουμε απομακρύνει όλα τα δείγματα (testers).
  • Κρατάμε ιστορικό των ραντεβού της κάθε ημέρας ώστε να διευκολύνουμε το έργο των ελεγκτικών και υγειονομικών αρχών σε περίπτωση που χρειαστεί ιχνηλάτηση πιθανών κρουσμάτων.
  • Σε περίπτωση που κάποιος από το προσωπικό μας εμφανίσει οποιοδήποτε σύμπτωμα, ακόμα και πιο ήπιο, ΔΕΝ θα του επιτρέπεται η εργασία.

Ζητάμε από όλους και όλες την κατανόηση και τη συνεργασία σας, τηρώντας ευλαβικά τους κανόνες προστασίας, ώστε να κάνουμε όσο γίνεται πιο ομαλή την μετάβασή μας στην κανονικότητα.

Σας ευχαριστούμε.


Αφήστε μια απάντηση